صدای پای آب - مدینه بوی غربت می دهد ...

سخن امروز  :
به تارنمای صدای پای آب خوش آمدید.

.:. معرفی وبلاگ .:.

فقط و تنها فقط به خاطر آن تو را می ستایم که بر سر آرمانت باقی ماندی و لحظه ای از راه رفته باز نگشتی ، تو را می ستایم که بر سر عهد و پیمانت با ولی خویش راست قامتانه ایستادی و لبیک گفتی به هل من ناصر پیر جماران و لحظه ای قد خمود نکردی و سرمشق شدی برای کوفیان و همه کوفی صفتان از حال تا همیشه تا یاد بگیرند که چگونه باید مشق عشق کرد در دفتر ولایت ...

اللهم الرزقنا حلاوه شهاده فی سبیل المهدی عج

.:. نویسندگان وبلاگ .:.

:: سید محمد حمدی (274)

.:. تصویر تصادفی .:.

.:. نظرسنجی .:.

میشه نظرتون رو راجع به این وبلاگ بدونم ؟

.:. معرفی وبلاگ به دوستان .:.

نام شما :

بسم رب الشهدا و صدیقین
پایگاه فرهنگی مردان ناب " alt="این صفحه را به اشتراک بگذارید" />

.:. زبان های دیگر .:.

1. مدینه بوی غربت می دهد ...
    مربوط به موضوع : راهی کوی دوست ,
    شنبه 9 اردیبهشت 1391

سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان و فامیل عزیز

روز پنجشنبه پرواز با یک ربع تغییر راس ساعت 20:30 از فرودگاه کرمانشاه بلند شد و ساعت 23:50 به وقت تهران یا 22:20 دقیقه به وقت ریاض وارد فرودگاه جده شدیم .

پس از خروج از فرودگاه بلافاصله به مقصد مدینه منوره با اتوبوس راه افتادیم ولی متاسفانه تو مسیر اتوبوس خراب شد و یه 2 ساعتی تو بیابون معطل شدیم ، بعدش که درست نشد زنگ زدن یه اتوبوس دیگه اومد ( یاد اتوبوس های پر از خاطره دانشگامون افتادم ) و خداروشکر حدود ساعت 8 صبح وارد مدینه شدیم . عجب حال و هوایی داشت اون لحظه ورود به مدینه ! واقعا وصف ناپذیره ! همینجوریشم بغض گلوی آدمو میگرفت و اشک جاری میشد و آدم دلش میخواست از ته قلبش فریاد بزنه . تو همین حال و هوا خیلی خودجوش یکی از بچه ها پا شد و بلند گفت یا زهرا (س) و بغض دل همه رو شکوند و همه شروع کردن روضه خوندن . الله اکبر !!! مگه بمیرم این روز رو فراموش کنم .

دیروز صبح جاتون خالی راهی حرم آقام رسول الله (ص) شدیم .واقعا  دلگیر بود . حس عجیبی داشتم . گنبد خضراء حرم حضرت رسول  رو آدم میبینه واقعا فک میکنه تو بهشته - چون نماز جمعه بود و اینجا نماز جمعشون رو سوره با سجده واجب میخونن تو نماز شرکت نکردیم و موقع نماز عصر دوباره برگشتیم مسجد و نماز ظهر و عصر رو خوندیم .

بعد نماز رفتم بقیع و خدمت 4 امام معصوم سلام همتون رو رسوندم و واقعا غربت به تمام معنا رو حس کردم (جمعه ها از صبح تا نزدیک نماز مغرب بقیع بازه) اصلا بقیع تو همه ی این سفر متفاوت از هر جای دیگریه - تا نبینید نمیدونید غربت و مظلومیت یعنی چی . چیزی که داغ دل رو بیشتر میکنه اینه که تعدادی وهابی اونجا گذاشتن و شیعه ها رو شستشوی مغزی میدن و کسی هم حق نداره جوابشونو بده ...

بعد نماز مغرب دنبال یکی از این جسدایی که برای خوندن نماز میتش آورده بودن افتادم تا طریقه مراسم تدفینشون رو ببینم . به سرعتی باورنکردنی میدویدن و تابوت رو دوششون بود و به سمت بقیع میبردن ؛ برخلاف خودمون که خیلی آروم و با آرامش جسد رو حمل میکنیم و به سمت قبر میبریم و حتی قبل از رسیدن به قبر سه مرتبه زمین میزاریم . باور کنید از بس تند میدویدن به زور تونستم برسم و یه دستی زیر تابوت بگیرم ( معمولا بعد هر نمازی تعدادی جسد میارن تو مسجد که نماز میتشون خونده بشه و عقیدشون بر اینه که بعد نماز ، میت باید هرچی زودتر دفن بشه)

قبر لحد نداشت و یه گودی ساده بود که از پایین به شکل L تو زمین رفته بود و به سرعت تمام جسد و رو تو اون قسمت L  مانند گذاشتن و به سرعت دیوار کشیدن و رفتن . 2 نکته جالب توجه بود . یک اینکه متوجه شدم از بستگان میت فقط یک نفر همراهش بود و دومی اینکه برخلاف چیزی که شنیدیم رو جسد اسید نریختن . البته بعدش حدس زدم حتما همون جا که کفنش کردن اسید ریختن . آخه اینا برا میت هیچ ارزشی قائل نیستن و اسید میریزن که هرچی زودتر پودر شه و پس از مدتی جسد دیگری رو جاش بزارن . حتی عقیدشون اینه که حتی پیامبر که والاترین نمونه انسانیت هستش تا زمانیکه زنده بودن باید زیارت کرد و الان زیارت قبر پیامبر رو شرک میدونن و میگن این قبر دیگر هیچ توانایی ندارد و شما به سنگ و خاک متوسل می شوید و مشرک هستین .

آخرین ویرایش: - -

| نظرات () | نویسنده : سید محمد حمدی

.:. صفحات وبلاگ .:.

.:. لینك باكس .:.

*** وبمستر عزیز به منظور افزایش بازدید وبلاگتان، لینك وبلاگتان را به لینك باكس ارسال كنید ***

آخرین مطالب

تبادل لینك

ابتدا وبلاگ ما را با نام صدای پای آب لینك كنید سپس از طریق اینجا لینك خود را برای ما ارسال كنید.